W tyglu codzienności, ks. Grzegorz Babiarz

Przeprowadzone kilka lat temu w Stanach Zjednoczonych badania na temat poziomu zadowolenia z życia przyniosły zaskakujące dane. Pomimo wzrostu krajowego dochodu brutto liczba osób uznających się za szczęśliwych ludzi zmalała o dziesięć procent, czyli o czternaście milionów osób; ponadto wzrosła liczba pacjentów skarżących się na depresję. Ilość towarów w sklepach nie przekłada się na poziom zadowolenia społecznego. Co więcej, respondenci wyrazili opinię, że chętnie zgodziliby się na ograniczenie ze strony państwa artykułów dostępnych w sprzedaży. Naukowcy analizujący wyniki ankiety jasno stwierdzają, że tak naprawdę niezadowolenie niektórych osób wypływa z braku umiejętności dokonywania wyboru. Jest to prostą konsekwencją reklamy, która dany produkt p...
To tylko część materiału...

Pełna treść materiałów dostępna dla zalogowanych użytkowników.

Zaloguj się lub utwórz konto, aby uzyskać pełny dostęp do homilli, nabożeństw, modlitw i innych materiałów liturgicznych.

Skorzystaj teraz z bezpłatnego okresu próbnego.